دانلود و تماشای قسمت 17 سریال آقازاده با کیفیت بلوری
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۹۱۱۷
خبرگزاری آریا - با گذشت پخش 16 قسمت از سریال آقازاده، همینک این سریال محبوب و تماشایی در حساس ترین بخش هایش به ایستگاه هفدهم رسیده است. سایت بسیار خوب کول دانلود، قسمت های 17 و 18 و 19 آقازاده را به همراه سایر قسمت های آن برای شما فراهم کرده است.
سریال آقازاده یک مجموعه درام ساده و بی پرده است که مناسبت های سیاسی و زدوبند های اقتصادی روزمره و هرآنچه که در فضای باند و باندبازی های کشور می گذرد را بیان می کند.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
در قسمت شانزدهم آقازاده شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با ادامه روند توهین و تحقیرهای راضیه در زندان آغاز شد. در جایی که همبندان وی که اغلب زنان بزهکار و خلافکار بودند مدام یا با او درگیر می شدند یا به او اهانت های کلامی می کردند. حامد وثیقه سنگینی که برای آزادی راضیه بود را سرانجام مهیا می کند ولی درست در همین حال است که نیما، چک های دیگری از راضیه را رو می کند و به این ترتیب مبلغ وثیقه چندین برابر قبل می شود. چک هایی که بهرامی (وکیل نیما) در گذشته و با فریب دادن راضیه، از او به صورت چک های سپید امضا گرفته بوده. حامد در زندان به ملاقات راضیه می رود و ابراز می کند که هر طور شده وی را آزاد می کند.
حاج رضا نیز بیکار نمی شیند و به ملاقات یکی از دوستان و همرزمان جبهه ای و قدیمی خود می رود که فرش فروشی دارد و در اوضاع مالی خوبی به سر می برد. او به آن ها کمک می کند و مبلغ این وثیقه را تقبل می کند. سپس راضیه از زندان آزاد شده و به منزل نیما می رود و در آن جا مشاجره و بحث و درگیری کلامی بسیار سختی را با او رقم می زند. به این ترتیب نیما نیز می فهمد که تصمیم راضیه جدی است. در ادامه که حامد به پیشواز راضیه می آید تا او را به منزل و نزد پدر و مادرش ببرد ولی او بسیار مردد است و دوست دارد که به شمال و به خانه مادربزرگش برود، چرا که از واکنش خانواده حامد واهمه دارد. ولی سرانجام به آن جا می رود و با واکنش های متفاوت و ضد و نقیضی روبرو می شود..
حال باید دید که در قسمت هفدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 17 آقازاده به همراه همه قسمت های دیگر در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.
دریافت قانونی این سریال :دانلود قسمت 17 سریال آقازاده
.
سریال سیاوش به تهیه کنندگی: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده نیز نام دیگر سریال پاییز امسال است که در حال آماده سازی برای پخش در شبکه نمایش خانگی می باشد. لازم به ذکر است که فاز نخست فیلمبرداری این سریال در زمستان 98 و تا پیش از شیوع ویروس کرونا به وسیله نیما اقلیما کارگردانی شده بود و در فاز دوم که از خرداد امسال و پس از رفع نسبی محدودیت های کرونایی کلید خورده بود به وسیله سروش محمدزاده ساخته شده است.
سیاوش از جمله محصولات کمپانی سرو رسانه پارسیان می باشد که در سبک سریال های پیشین این شرکت مانند گلشیفته، ممنوعه و کرگدن می باشد. ژانر معمایی، هیجانی. علاقمندان به سریال های شبکه نمایش خانگی حتما به یاد دارند که در گذشته، سریال آسپرین نیز از همین شرکت و به همین سبک مذکور ساخته شده بود.
امیر جعفری , رضا کیانیان , میلاد کی مرام و محیا دهقانی در حالی بازیگران سیاوش را تشیل داده اند که در خلاصه داستان: آن آمده است که سیاوش سریالی ملودرام با رگه های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به سبک بلاک باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.
اکنون شما را به تماشای این سریال در سایت کول دانلود دعوت می نماییم.
دریافت قانونی: دانلود سریال سیاوش
.
در پایان باید گفت که شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات روز سینما دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین رسانه ها در زمینه دانلود فیلم های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، برای راحتی شما کاربران گرامی، گزینه سرچ وجود دارد که شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.
منبع: خبرگزاری آریا
کلیدواژه: سریال آقازاده کول دانلود
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن میشود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
بخشی از کیفیت متوسط نون خ در فصل پنجم فدای شعارهای گنجانده شده در فیلمنامه شد و تا به صورت نمادین شاهد آثاری باشیم که سرگرمی را قربانی شعار میکند.
سرویس فرهنگ و هنر مشرق- دنبالهسازی سریالهای موفق به تاسی از فصلبندی مجموعههای غربی، در چند سال اخیر، در سیما و شبکه نمایش خانگی باب شده است. برخلاف مجموعههای غربی که فصل سوم یک سریال با کیفیتتر از فصل اول آن است، مهمترین ویژگی ساخت سریالهای چند فصلی در ایران این است که با افزایش فصلها با یک ریزش مخاطب و افت کیفی و دراماتیک مواجه خواهیم بود.
دنباله سازی در حوزه سریال، در دورهای که تلویزیون مخاطب استانداردی داشت، تبدیل به رویه شد. با ریزش مخاطبان جعبه جادو در سالهای اخیر، ساخت سریالهای چند فصلی مجموعههایی نظیر زیرخاکی و نون خ به نتایج معکوسی منجر شد.
دست کم در دوسال گذشته هیچ کدام از مجموعههای سیما بازتابی اجتماعی و رسانهای میان مخاطبانش نداشته (نمود مرجع شبکههای اجتماعی است) و پخش متوالی دو سریال «زیرخاکی» و «نون خ» آخرین تیرهایی بود که در خشاب جعبه جادو قرار گرفت، اما شلیک این دو سریال به صورت متناوب نشان داد که هر دو سریال آثار مشقی و شکست خورده هستند. این شکستهای متوالی باید مورد توجه تصمیمسازان قرار گیرد و این مهم برایشان آشکار شود که حتی ساخت احتمالی پایتخت با انواع خبرسازی در جذب مخاطب تاثیری نخواهد داشت.
با تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، سیمای ملی تلاش کرد با ادامه مجموعههایی که دستاوردهای ظاهری آنان به قبل از دوران تحول بازمیگردد، فاصله خود را با مخاطبان کمتر کند.
بر اساس این سیاست فصل چهارم «زیرخاکی» روی آنتن رفت و نکته جالب اینجاست که همزمان با پخش این مجموعه برنامه گفتوگو محور «زندگی پس از زندگی» بر اساس نظرسنجیهای منتشر شده از مخاطبان بیشتری برخودار بود.
همین سنجش آمار رسمی که توسط سازمان صدا و سیما منتشر شده نشان میدهد، پروژه افزایش فصول سریالها در شرایط کنونی، یک پروژه شکست خورده است.این سریال برخلاف فصلهای قبلی با واکنش مثبت چندانی از سوی رسانه و واکنش درخوری در بین مردم و فضای مجازی مواجه نشد.
با این حال انتظار میرفت این شکست، با پخش سریال نونخ جبران شود که عملا «نون خ» کیفیت کمتری نسبت به فصل چهارم زیر خاکی داشت .
در فصل پنجم «نون خ» دیگر ظرافتهای گذشته در شخصیت پردازی مشهود نبود. نویسنده در نگارش فیلمنامه دچار یک سردرگمی محسوس بود و نتوانست همچون فصل اول و دوم روایتی پیوسته خلق کند.
فصل پنجم نون خ از فصل سوم آن ضعیفتر بود، چون سازندگان تصمیم داشتند، موقعیتی مشابه پایتخت 3 را در قالب سریال دیگری خلق کنند. به این ترتیب نون خ هویت مستقل خود را از دست داد و عملا از حیث دراماتیک به قهقرا رفت. عدم نبود یک قصه یکپارچه با برجسته شدن تیپ های تکراری سریال و کنایهها و شوخیهای بارها تکرار شده، به ساختار این مجموعه لطمات فراوانی زد.
تیپهایی نظیر ادریس (سیروس سپهری)، روناک (با بازی صهبا شرافتی)، عمو کاووس (با بازی ماشاالله وروایی)، سلمان (با ایفای نقش کاظم نوربخش) و روژان (با بازی هدیه بازوند) هم کارکرد کلیشهای در فصل پنجم سریال داشتند.
محمود گبرلو منتقد سینما و مجری سابق برنامه هفت درباره اشکالات اشاره شده در صفحه اینستاگرام خود نوشت : چون مخاطب با نونخ از سال های گذشته ارتباط برقرار کرده، قصه را بیشتر به خاطر شخصیتها دنبال می کند. گرههای متعدد برای کشش بیشتر فیلمنامه باید وجود داشته باشد تا تماشاگر برای دنبال کردن قصه انگیزه پیدا کند. ولی گرههای فصل ۵ سطحی و دم دستی هستند.
در فصل پنجم ازدواج سلمان و شیرین، میتوانست یک اتفاق ویژه جذاب در متن سریال باشد اما مشخص نیست چرا این رویداد به خرده روایت جذابی تبدیل نشد. تنها عنصر جذابیت سریال در فصلهای متوالی این مجموعه تعارض و تقابل میان این دو شخصیت بود و ازدواج آنان منجر به از میان رفتن یکی از مایههای اصلی دراماتیک سریال شد.
قصد سازندگان بر اساس شعارهای تحول گرایان این بود که یک ایران زیبا را به تصویر بکشند اما به محض اینکه جهت سریال مسیر کرمان را با گرافیک خاصی به تصویر کشید، مسافران همران نورالدین خانزاده سروکارشان به یک طبیب معتاد به تریاک افتاد.
هر چند نمایش این وضعیت و کاراکتر طبیب، توام با کمی پردهپوشی بود، اما این بخش از سریال با اشاره به کرمان و نشان دادن یک پزشک معتاد توهینی زیرپوستی محسوب میشود.
در بخشی دیگر روایت سریال وارد شهر چابهار شد و در متن سریال تصویری وارونه از اقوام ساکن در این استان را به نمایش گذاشت. این بخش از سریال با اعتراض شدید مردم سیستان و بلوچستان در فضای مجازی مواجه شد، تا افتتاحیه رسانه ملی در سال 1403 با حاشیههایی مواجه شود.
کیفیت فصل پنجم این سریال از تمامی فصلهای آن پایینتر بود و ساختار شعار زده سریال، پس از نجات کولبران نشان میداد که سازندگان سعی کردهاند برای خوشایند تحولخواهان در سیما سریالی را تولید کنند تا حجم بالایی از شعار در متن آن در قالب مونولوگ نمود داشته باشد. بخشی از کیفیت متوسط نون خ فدای همین شعارها شد و تا به صورت نمادین شاهد آثاری باشیم که سرگرمی، قربانی شعار میشود.